פרסום עם מסר בבית שמש -מיזם שילוט החוצות של בני הנוער מקדם פרסום של מסרים חברתיים

משהו קורה במיזם שילוט החוצות ג"ל - גבוה לשמיים בבית שמש.
למיזם העסקי-חברתי המופעל ע"י בני הנוער של היחידה לקידום נוער בית שמש
והמנוהל ע"י עמותת ג"ל, שלטי חוצות הפרושים ברחבי העיר.
בשגרה השוטפת עסוקים בני הנוער בשיווק ומכירת שטח פרסום, לרוב למגזר העסקי.
בחודשים האחרונים החלו במיזם הצעיר בשיתופי פעולה עם גופים חברתיים במטרה
להפיץ מסרי מניעה במגוון נושאים - אלימות, סמים, תרבות נהיגה ועוד.

"שיתופי פעולה אלה אינם דומים לעסקאות הרגילות" מסביר יוסי כהן יו"ר ועדת חנוך
בתוכנית "עיר ללא אלימות" בבית שמש המתנדב (ובין מייסדי) עמותת ג"ל.
כמובן שבשגרה ובעבודה מול גופים עסקיים ישנו ערך רב לבני הנוער העובדים במיזם
בהשתלבות נורמטיבית בחברה והשתלבות מקצועית בעולם העבודה.
אלא ששיתופי פעולה דוגמת פרסום המסרים של פרויקט "עיר ללא אלימות" משלבים
בתוכם ערך מוסף רב.
"בני הנוער בעזרת הכלי העסקי שלהם מפיצים מסרים חברתיים בעיר" מוסיף כהן.
"שיתופי הפעולה מלווים בסדנאות לבני הנוער עצמם במסגרתם הם מעמיקים ואף
יוצרים את המסרים השונים אותם הם מפיצים בשילוט החוצות."

העוברים בימים אלה ברחובות בית שמש יתקלו לצד פרסום לעסק זה או אחר,
גם במסרים כגון: "אלימות זה לא משחק", "לא מסמסים בשעת נהיגה" ועוד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: דניאל זיו 052-4730409, 077-9166607
gal.gavoha@gmail.com

ג"ל בית שמש הוא מיזם בבעלות עמותת ג"ל בית שמש בשיתוף פעולה עם מחלקת קידום
נוער בעיר, בליווי ותמיכת עשינו עסק - קרן הביטוח הלאומי לנוער בסיכון וציונות 2000

עשינו עסק | ציונות 2000 | המוסד לביטוח לאומי | משרד הרווחה | משרד החינוך

#